martes, octubre 11, 2005

Je sais c impressionnant


je me lave avec des lunettes

7 Comments:

At 11:18 a. m., Anonymous Anónimo said...

thank you amon, your site look really interesting. But can't you see my friend is having a shower? And with his glasses!???

 
At 11:43 a. m., Blogger Damien said...

yes I do actually wash my whole body with armani glasses...People...

 
At 2:19 p. m., Anonymous Anónimo said...

Pardon je me suis trompée de site, mais ce que je vois est intéressant. hihihi. je me sens sale et ne dirais pas non à une douche avec toi... Damien... ou autre.

 
At 5:33 p. m., Blogger Damien said...

Merci Cassandra. Si seulement tu étais la seule.

 
At 6:44 p. m., Anonymous Anónimo said...

simone t'est bonne

 
At 1:56 p. m., Anonymous Anónimo said...

spam!!!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

 
At 5:17 p. m., Anonymous Anónimo said...

hot!
e mail me

 

Publicar un comentario

<< Home